top of page

?BEN KİMİM

Ben  kim miyim?  Ben 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Kitaplara dair her şeyi çok ilgi çekici buluyorum bu nedenle böyle minik bir blog oluşturdum. Kendimden bahsedecek olursam terazi burcuyum :) bir tane kedim var ve pek de asina olmadığım bir bölüm öğrencisiyim. Yazdığım yazıları, tutmuş olduğum günlüklerimden hoşuma giden yazıları,fikirleri burda paylaşmayı düşünüyorum. Bunlara dizi,filmi,belgesellerde dahil. Şimdilik bu kadar:)
Ghibli Style PFP.jpeg

Subscribe here to get my latest posts

Thanks for submitting!

© 2035 by The Book Lover. Powered and secured by Wix

  • Facebook
  • Twitter
bottom of page